.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
7رییس اتاق بازرگانی از حضور در انتخابات بازماندند

هر چند خبری که مبنی بر عدم برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی در موعد مقرر در روزهای میانی هفته گذشته انتشار پیدا کرد به فاصله 12 ساعت تکذیب شد اما بلافاصله برخی گمانه زنی کردند به تعویق انداختن زمان برگزاری انتخابات پارلمان بخش خصوصی به دلیل رد صلاحیت های شرکت کنندگان در انتخابات است.


با وجود این گمانه زنی اعلام شد انتخابات اتاق بازرگانی در زمانی که از پیش تعیین شده بود برگزار خواهد شد اما هنگامیکه فهرست افراد مجاز در انتخابات اتاق بازرگانی انتشار پیدا کرد بسیاری از فعالان بخش خصوصی شگفت زده شدند.

ابراهیم جمیلی، عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران که چندی پیش با تاسیس اتاق بازرگانی البرز ریاست این اتاق بازرگانی را هم بر عهده گرفته بود در فهرست رد صلاحیت شده ها برای حضور در انتخابات اتاق بازرگانی قرار گرفت.

غلامحسین شافعی ، نایب رئیس اتاق ایران و رئیس خراسان رضوی نیز دیگر چهره مطرحی است که صلاحیت آن برای شرکت در انتخابات پارلمان بخش خصوصی تایید نشد.

گفتنی است نام جمال رازقی جهرمی، رئیس اتاق شیرازو جهانگیر، رئیس اتاق خرم آباد نیز در فهرست رد صلاحیت ها قرار گرفته است.

از سوی دیگر سیداحمد اخوان دستمالچی ، رئیس اتاق یزد، موسی وفائیان، رئیس اتاق مازندران و رحمت الله موحدی ،رئیس اتاق گرگان به شخصه از شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی انصراف دادند./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.